Wednesday, April 13, 2011

is that what we called 'hangout' ? HAHA

okayokay.semalam pergi kbmall for 1 hour.ho ho. bo tanyo.meme sejam jah .heee.

meme sedih.tapi memang salah aku pun.salah aku.salah aku.hee.

abah,sori sori sori.):

and sangatsangat sori kepada INTANABILAHMOHDZAINI.*betul dop nama niey?sero betul doh((:
intan.sori banyakbanyak multiple banyak tuhh.oke.memang rasa bersalah gilllla. taubat.jangan tanya kenapa.hee.hanya orang2 tertentu je yang tau.HAHA.and for the first time,aku terlepas orang nak belanja mcflurry.okeoke.tak kisah pon.macam la aku tak boleh beli sendiri.wt*.okeoke.jangeeeey kecek udoh.HAHA.


TAPI,


kita hangout kat umah aku.bergambar2.he.gila betul.aku rasa nak gelak bila tengak pic tu balik.hee.intannnn.ore suko sangat buleh bergambar2 gtuh nga intan.HAHA.tan,pasal cito2 ngarut marim tuuuh,keep it as a secret.shhhhhhhhhhhhhhh.


intan,pic hangout kita chumel kan kan kan.HAHA.nak tengok? wahahahahahaha




kankan.intan je chumel.HARAP MAKLUM !



HAHA.edit dalam fon je.sori tak lawa.weee



ala2 gune dslr(: *kekuyalan


blurr itu seni (: kan kan ?

haha.lucu kan kan? hangout kah ? hangout kah? HAHA.hee.tak lah.tu gambar dekat rumah aku jelah.weeee.

gambar hangout intan je ada.intan,have a look (;
INTAN,ore saye yo.love u damn much (: !



intan bajet mahal.tapi gambar sisi pom still cun kan kan !


heee.sangat banyak photo diupload untuk entry kali ini.HAHA.


p/s; sori kalau post kali ini tak best.takde mood.tok ley maktab.pffffffffft





2 comments: