Friday, March 16, 2012

come back :Pp

sounds like retis right come back-come back bagai :] kihkihkih okay tutup ceghita retis. menyampah i. actually me no intention to hapdet this blog yang memang well-known bersarang bagai ni kan. hihi saja blogwalking tadi and that -novelist-writin-feel comes naturally puihhh boo.backthen, no interesting story at ols. i mean, the real one. haha kalau nak cerita benda yang berlaku within few months ni memang banyak :) right, people ? haha entry kali ni aku cuma nak bagitau benda yang i really want, damn effin WANT ! just it . i'll tellyah via picta <3 .


camera :') im dying havin this ,seriously :( abah, umi please buy me one.me no ask for the DSLR though. grateful enough if I can have a digital-one,my own.please hear me ,PLEASE PLEASE PLEASE PLEASE D: 


benda ke-2 yang aku nak tadaaaaaa - nak kahwin ! hewhew tanjat tak ? okay foine tak sebab memang dah ramai orang gossip-ing pasal early marriage okaybye nak tapi takde calon (the-one-look-like-ustaz) hahahahahahhahahahaha oke kidding :P 


youre so mean,hasbie ! daaaa~ haha aku nak cakap aku nak kamera je sebenarnya haihhh ter-pesong kihkihkih maafkan beta :Pp till then yawwwwww . pray for my final exam nanti - bulan lima . a'ah memang lambat lagi aku tahu. doa jela. kecoh haha! much love ♥ ! and one more, imma addicted to twitter laghalagha !
 السلام عليكم و رحمة الله و بركاته 



No comments:

Post a Comment