Wednesday, February 2, 2011

saya nak awak yang DULU

sgt lameeeeer xberblogging.wah..sgt.sgt.SGT miss utk curahkan how i continued my life without internet.haha.kpd yang tau cerite.just shut up your mouth.haha.bIle pkir2 blek.nk tergelak pom ad.no wonder ore duk ngnyim katku.tp salah ak ker?*wahhhh.gitu.buat2 xpaham ko nyah.haha.bez la berblogging kn?

my BESTIZ bole katakan hari2 berblogging taw.n story kat aku.n aku?hanya mampu mengiyakan semua story ny.some sort of pity.kn?ke tak?haha..bia dop gak..

mesti korang tertanyaa2 ngan title ak kn?mcm xde kena mengena je ngan internet.haha.eh?memang tak la we.haha.a big laugh.meh join ak..hahahahahhahhahahaha.hasbie bukhori start ngabe doe.haha.dat title does not mess with you all kn?so am i.haha.xtaw nk cakap macam mana.tapi aku rase DIA laen sekarang.siapa DIA.aku punye badan la taw.jgn tnya.haha.xpasal2 femes plak DIA.

awk.awk.awk xrase mcm tu ke?
nmpk saya rilex eh?
saya sdih xctly.
tp xkan nk bgttttttttw kot.
adooooi.

xnak ckp psl DIA.tp aku nak sangat dia tau.yang aku misssssssss thap cipan.gler.*dan sewaktu dgnnnye kat dy.*taubat xtipu.HAHA:((((((

1 comment: