Wednesday, February 2, 2011

tears

mesti korang pelik kan?ak post bnyk bnde hari ni.hari yang sama.n jangka masa yang tak banyak beza.kan?

sbb aku tau.aku takkan berblogging lagi dalam masa yang terdekat nie.dan i'm very sad of missing DIA.kenape jadi mcm ne?

rase mcm nak NANGIS.sebak=sebokkk.


"ko ni asl Hasbie?" LEMBIK gler nk nangis.adoi.tolong la.HANNAN DANI,i need you rite now.

for this time being,aku nak sgt berterima kasih kepada semua yang dah menCERIAkan hidup aku sepanjang aku hidup.i dont know why.tp my speech skrang macam putus harapan.Hasbie.dont do dat.Allah tak suke taw org yang putus asa.so,chilll:(

"maka sesungguhnya,setiap kesusahan pasti ada kesenangan.sesungguhnya setiap kesusahan ada kesenangan"-surah al-insyirah


aku selalu ingat:-


ALLAH TAKKAN MENGUJI HAMBANYA DENGAN APA YANG DIA TAK TERDAYA.



assalamualaikum:)

No comments:

Post a Comment