Monday, March 21, 2011

budak baik hari ini (:



nk tengok tak budak mana yang baik SANGAT SANGAT tuhh. oke let me show you ;




alahh.shy shy cat ini budak .oke.geli.



untuk kesekian kalinya.dia tidur dari pukul lapan sampai pukul sepuluh lebih .OMG ! terror nyer hasbie tidurkan dia .haha. oke stop PERAPsantan.haha.oke la. baik sangat la awak hari ni budak hingusan musyuk musyuk.macam tau tau je kak bie banyak kerja kan .kan. cehhh .kak bie (: manja tak ? *tahap gedik melampau.oke stop hasbie.readers gonna have fever you know?tapi betul la .memang aku ajar dia panggil aku macam tuhh.nasib jer dia tak petah bercakap lagi sekarang.kalau tak,aku ajar di panggil aku. the most honest name in this world; KAK BIE CANTIK. hehe .cantik ke? asal korang tanya macam tuu?ade aku kesah ? "curi raja lawak punye title episod ke berapa entah " hehe,.oke let me introduce her

NAMA ; NUR HUSNA BALQIS BUKHORI
PANGGILAN MANJA ;UNA, NA, SU NA, BALQIS, ADIK.
LAIN-LAIN:TANYA DI KAUNTER PERTANYAAN

p/s; yang paling femes una la.

thanks adik yaa.hari ni you're doing very very very goood job.oke flying kiss skit.hehe.*ala2 caring. 

NATI BESAR WAT BALOH NGA AKU JUGOK NIHH. jadi tok keneey budi.sebab dio tok peheey gapo2 maso aku caring ko dyo time little cute child. heeeh. (kelate jati.oyeeeah! pRoud to be kelantanese.)


tok pasal2 femes budop ni hari ni.so,i nasihatkan kat u all.jangan baca pasal budak musyuk masyam ni.hehe

2 comments: