Saturday, March 19, 2011

i'm back (:

sangat lama tak berblogging.smp da rasa xde sense untuk update . dan hari ini, im in a good mood to update . tp in a real life,aku rase macam xde la as great as my feeling update blog neh. oke .oke. *intro yang sangat mengarut.actually, aku rase macam xtaw nk tulis pasal ape. nothing in mind. aku bukak blog sebab bengang tahap cipan dengan facebook. "nok jadi facebook sangat". ngeeek la.betap amat. prob ng streamyx ko gano?last2.tutup. senang cerito.

oke. let me think what i wanna pot pet pot pet fo today (:

.................................................................loading.....................................................................

HaHa.koya grand.wahaha..giler la.oke .oke. kite story pasal rzat la . al maklumla rzat kan , ape org kate ? is just around the corner?haha *ayat spm.ta boleh blah.haha.hummm. ramai org tnye kn. xdeba ko? xdeba ko? sero po xlogik jah.pelik kn?deba tu fosho la. tp kn sbb for the time being yang sangat lama aku tunggu .kadang2 aku smp cakap " cepat la result kuar" adooooooi. mst stgh org xcyo keyy?but that the fact. aku sangat bohsan di rumah.

tutup kes.haha.borink :P


we.kalau kita mimpikan someone yang kita teeeeet..kire nightmare ke we?aku tahap terkejut giler ble bgun dr tido td.OMG ! suko benany (: haha thanks GOD. aku tahu,

kita hanya mampu merancang."dia" yang menentukan. tapi seyes. memang aku hepy giler + agak sedih.



sbb it just a dream :'(

alangkah seronoknya.alangkah seronoknya ! kalau betul .

jangan tanya aku . whos that guy? i have no answer fo that *ade sebenarny. tp ta mau share. better i shut up (: heee~

aku ta tahu kenapa aku *teeeeet about that guy.

p/s : my story is not about falling in love, okay. sori. its all about MIMPI (: harap maklum .


******hannan,meh la ajar aku wat private blog neh .

1 comment: