Thursday, October 20, 2011

say cheese !

tengah serabut.sumpah tak tipu :P

when this feeling keeps disturbing me, i do hope you-people around me leave me alone :D *bajet gila macam bole hidup tanpa orang sekeliling.omg-,- betul jugok:D hihi. okay. i take my words back.btw, tolong faham.saya juga manusia biasa yang ada perasaan.feelings- to be respected, to be alone, to be not disturbed,to be not admired, and not to be in love for now.*yang dua belakang tu macam bajet gila-..-

i really appreciate you, you you,semuasemua lah!thanks bebeh , thanks for your care.  but i think i no need that SOMETIMES. *can you see that with the caps and highlight right? hihi.

rasa kadang2 macammm- kenapa teknologi sangat maju? sampai orang boleh connect dengan kita in anyway !

omg-,- this should be changed perhaps.

taknak merapu , bak kata my mom terchenta; 'bo wat serabey xkuah'. sapo buleh translate, kawe salute getar ko demo ! HAHAHAHAHAHA

thanks to myfriends who always be in my side to support me. bagi kiss sikit! :* hihiks <3


say cheese! hihi

p/s; mintak maaf kalau ada terasa hati.saya cuma manusia biasa yang cepat melenting.hihi :D

*macam kelakar gila perkataan melenting.dont you think it suits me well?HAHA

No comments:

Post a Comment