Friday, December 30, 2011

indeed I really want !

assalamualaikum warahmatullahiwabarakatuh . hihi :) 
hai readers, stalkers, gorgeoussssss , handsome , busybodiesss !  hai untuk semuaaasemua lah . 


this picta has no related to the dead-or still alive man .wohaaaaa .

You may keep wondering about my title above huh ?#bajet ada org nak tahu gila. okay as you all know la kan kan , kitorang student uia and other uni's students perhaps ni dah nak start sem3 bulan January nanti . yeaaah since sekarang dah tinggal beberapa hari je lagi nak January,my dearest mummy nagged me for not prepared to back there (UIA)  . Macam nak halau je. haha. oke kidding. serious, my mom told me to do the checklist for the things that I gonna buy then. Im kinda like grrr, what shud I buy, umi ? hihi. macam soalan bodoh. haha. even the boarding students know what they want .Seriously, Imma a big excited to see my friends there #ye la kan dah tiga bulan cuti. But yeaaah I've another important commitment rather than thinking about them. New semester with the new subtopic , new chapters . ahhhh cennnncana ! ottoke ahjussi. Not forgotten, the resit for maths is totally torture me . How come they (the lecturers) asked us, the (cutemuteeeeee students) to revise maths in our holiday. maths ? serious ? yeaah takgurau langsung nyah.macam taklogik gilaaaa.

grr , I've being far far away from the title. act, title atas tu ada kaitan ngan satu benda alah yang aku dah lama nak beli ni .okay curious tak ? okay tak . fine T.T hahahahhahaha gedik gila hasbie ni .taktahulah terlebih makan apo . okayokay sebenarnya aku nak beli beg for the new coming semester ni. umi, please buy me one ! I'll buy some more in kay el lumpur then :P haha. aku nak beg untuk pergi kelas. seriously. I really need that. the leather one like my sista's bag. bukan nak riak ke ape kan tapi yang biasa macam tak kukuh , serious. kenapa susah sangat nak belikan untuk bie padahal kaklong tu dia tak mintak pon umiabah faham ?  so that they bought one for her T.T


Ini bukan kemahuan, ini sudah menjadi keperluan .

h\hahahahahhaha.macam kelakar gila aku bagi penegasan macam tu. bajet umi aku baca blog aku bagai. Memang dah banyak kali aku bagitahu umi nak beli bag utk guna nanti sem baru ni. aku cakap, kononkononya aku takde bag, and bag lama dah usanguzur .eh , tapi betullah yang satu tu dah uzur. hehek #mampos aku nanti umi tengok barangbarang yang aku tinggal kat umah kazen aku. sebenarnya aku dah beli 2 beg masa kat sana. campur ngan yang umi belikan, 4. tapitapitapitapitapiiiiii tu untuk sem dulu :P hahahahhahah.

Haritu aku keluar dengan girlfriends aku, exnaimians laa kan. Then, my mom ada la jugak tanya nak beli terus ke tak. Then, masa kat sana aku cari lah jugak kan. Tapi takde satu pon yg berjaya menarik perhatianminat aku macam yg cik abang aku buat.pheww tuih. hehek. Umi keep suggests me to buy at Parkson because she'd shopping there twice before. And she told me that superb sale was there. And Im asking her, 'so why you cudda bought me one among them, umi ?'

And jawapan macam biasa, nanti bie tak suka pulak pilihan umi -..-

okay stress. sekarang ni habuk pon takde untuk next sem !  

NOK BEGGGGGG

oh yaaa btw, mesty la kena shopping kan sebab my whole family will send me there :P i really hope that my parents cudda spent their precious time for me to buy the becoming checklist things. yeaaah .excited gilaaaa nak jalanjalan nga family #bajet holiday 

but deep in myheart, 
how I'll used with the new situation after 3 months being with my family ? #terfikir una T.T 

# happygila dapat hang dengan my girls :D
# thanks for that superb birthday present, bby.
#ada dua novel yang nak dibaca - OR, AA+BB
# dah tengk OR . apa yang superb nya ?--'
#Azam tahun baru -grrrr .......
# waiting for my bestiz belanja dengan gaji dia hihiks !

p/s : banyak benda lagi nak share sebenarnya, tp sebelum ada yg muntah I better stop :) 

bye. 

No comments:

Post a Comment